陳慧敏下月開騷 門票火速售罄 宣布加開2場:好開心 (17:32)

文章日期:2024年04月16日

已有7年沒有開音樂會的陳慧敏(慧敏哥),將於5月17及18日假香港藝術中心壽臣劇院舉行2場音樂會,昨天(15日)兩場音樂會門票正式開賣,2小時內售罄,慧敏哥下午在銅鑼灣舉行記者會,公布音樂會詳細同時,即場宣布加開16及19日,合共舉行4場音樂會,慧敏哥說:「17同18號兩場已經賣晒,𠵱家加開兩場,好開心,多謝大家support。」

慧敏哥希望透過音樂會,與大家尋找各人心中的答案,說:「之前疫情非常辛苦,幾年穿梭澳門香港唔容易,有好長時間唔喺香港,呢啲經歷到自己再次回到香港重新出發唔容易,𠵱家仲可以開音樂會,一切都真係好感謝身邊嘅朋友,特別係最最最想多謝樂迷,所以自己最期待,係可以喺音樂會上聚首一堂,搵番自己最珍惜嘅嘢,Share嗰一刻感動。」

舞台設計上,慧敏哥透露會有少少融入大自然,是心靈之旅,會從自己的一個空間延伸至大自然,是好舒服的環境。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕陳慧敏 慧敏哥