馮允謙與小孩合作拍MV 靠零食混熟 拍攝順利冇難度 (14:26)

文章日期:2024年04月17日

馮允謙(Jay Fung)早前為新歌《JAY FUNG儀態訓練學院》拍MV,獲導演安排坐在一間高級餐廳的餐枱前,突然一班瘋狂食客爭相搶食物,椅子都被撞跌,他們衝過Jay身邊時亦幾乎將他扯落地,但Jay繼續安坐位上,最後上前拖着一位沒有跟着去搶食物的小男孩離開。拍攝當日,Jay埋位前略施小計與小男孩Marcus混熟。他說︰「之前拍微電影曾經同小朋友合作過,拍MV就係第一次,其實我都係個大細路,同小朋友做對手戲最緊要係要同佢做朋友,先至有默契。同事準備咗好多零食,雖然我要keep fit無得食,但我就攞去同小朋友做朋友。」

談到他的名字出現在新歌歌名,Jay說:「歌名好特別,因為有我個名,係Wyman(黃偉文)諗㗎!我都有問點解?可能佢寫呢首歌嘅時候都會諗,點解Jay Fung平時或者出嚟做嘢,畀別人印象比較冷靜,或者對任何事都會好正面或者冷靜。今次音樂班底,有我同June一齊作曲,Carl叔叔(王雙駿)編曲同監製。幾年前同Carl叔叔合作《因愛之罪名》,首歌好特別,我好鍾意,今次再合作,呢首歌比較難唱。唔知點解每次同佢合作都會好爆和挑戰高難度,但經過佢手嘅歌,我都好有信心。」

新歌以Jay的好脾氣做題材,但他自爆真實一面:「其實我都有發脾氣嘅時候,但同其他人合作時,會希望保持大家都喺舒服嘅狀態,係一種尊重。無論對方任何行為,我自己嘅行為都要盡量做好嗰一面,唔好理人哋點樣做,做自己,展現尊重嘅態度。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕馮允謙