詹瑞文宣布籌備第2季《即興之王》 張智霖父子肉緊捧場 (20:15)

文章日期:2024年04月17日

詹瑞文(詹Sir)6場單拖喜劇《即興之王》日前圓滿結束,詹Sir相隔8年重回舞台獲大班圈中朋友支持,包括陳小春、張智霖與兒子張慕童(魔童)、廖碧兒、敖嘉年、薛家燕、車婉婉、林盛斌等。詹Sir很開心順利完成6場騷,他在騷後宣布馬上籌備Round 2︰「我真係好開心,好感恩啲觀眾好投入,同埋大家由世界各地不同嘅地方飛嚟支持我。呢個係我人生同事業中好重要嘅一個作品,所以我喺度宣布,我個騷係唔會只做幾場嘅,至少都會做100場。呢個係我一個願望,而我呢個願望亦一定會成真。今年希望可以帶呢個騷去星馬、美加等地,同當地華人或香港人一齊分享呢個快樂!」

張智霖和甚少公開露面的兒子魔童一同捧場,魔童在觀看的過程中多次大力拍手及開懷大笑,尤其看到詹Sir以「Moment姐」身分演出時更笑過不停。詹Sir即興坐在一位男觀眾的大腿上時,魔童突然以雙手捉緊爸爸的右手,兩父子「十五指緊扣」起來,看得非常肉緊。張智霖說︰「詹Sir好有活力,我嚟學吓嘢!好enjoy 、好 chill。希望詹Sir做多啲,大家又睇得開心啲﹗」

(即時娛樂)