Mayanne小喇叭|歷代「獎老」Re-U 獎門人曾志偉突踩場 (16:31)

文章日期:2024年04月18日

由麥美恩和曾展望主持的《Mayanne小喇叭》,本周四及五晚10點半翡翠台播映最後兩集。今晚(18日)一集,兼任《獎門人》現任獎老的Mayanne,邀得4位獎老界前輩包括林曉峰、錢嘉樂、蘭茜及阮兆祥擔任嘉賓,大談參與《獎門人》拍攝的喜與樂。

4人之中,雖然嘉樂被專稱「大師兄」,但原來第一代獎老竟是林曉峰(阿Lo)及陳小春,阿Lo大爆當年嘉樂之所以被曾志偉睇中接小春棒,全因「把口夠賤」;嘉樂憶述當年接到獎門人邀約電話時相當意外,並笑言全靠獎門人,自己的口賤才能才得以跳出武師界。

談到獎門人當年為何睇中阿Lo,原因竟和張國榮和一條鞋帶有關,阿Lo說:「嗰時拍《金枝玉葉》,有一場戲講張國榮先生上樓梯,我做助手跟住後面,當時佢唔知左腳定右腳甩咗鞋帶,拍完嗰場後我哋放Break,返到嚟個甩嘅鞋帶就調轉咗喺另一隻腳。當時導演嗌完Roll機後,我就嗌『咪住,好似唔連戲喎』,大家咪即刻睇番錄影帶:『係喎』。嗰日原來獎門人都喺現場,佢心諗原來呢條𡃁仔都幾上心,就搵佢嚟做嘢啦。」

至於蘭茜擔任獎老的原因,則與玩獎門人遊戲時全情投入「刨西瓜」及「刨粟米」有關。祥仔則暢談當年如何與志偉、洪天明及鄧兆尊夾計,以各人的腳毛及腋窩毛整蠱遲入組的姚樂怡,最後遭樂怡喊打喊殺,十分搞笑。

4人還大談當年錄影《獎門人》的「宵夜度橋日常」,當年因為電視台大戰,《獎門人》最高峰一星期連播五晚,阿Lo分享當年度橋及上班流程日常:「下午3點返嚟開會,一路開到8點50分。當年我哋就諗咗改歌詞唱啲嘉賓名出嚟,咁每日揸車就要度18隻歌,每個嘉賓要有3隻,返到去獎門人就會坐喺度問邊隻好笑。然後度到食飯,其實食唔落㗎。有時做到1點鐘左右收廠,但未完,喺化妝間再開會,開到3點,跟住就宵夜,然後再搵地方。記得有一次打風,我哋搵到地方時已天光,成6點幾7點。

全集最驚喜部分,是當眾人輪流模仿獎門人時,頑皮的志偉即手持小喇叭走入廠送驚喜,令當時除掉雙鞋跪地扮緊志偉的嘉樂大嗌驚驚。志偉甫到埗即扮氣冲冲搞笑說:「幾多人打電話畀我呀,問:『你仲唔落去?佢哋踩到你一文不值呀!』」

眾人瘋狂互窒,混亂間曾展望竟大叫志偉「Daddy」,隨即哄動,志偉反應極快接招謂:「出得街㗎咩?你話畀大家聽媽咪係邊個?」並親解為何被專稱「阿爸」,志偉說:「阿爸負責畀錢(埋單)㗎嘛,咁咪叫阿爸咯。」蘭茜聞言即指志偉另一外號是「埋單俠」。

(即時娛樂)