王丹妮赴多明尼加拍劇近5個月 終跟老公重聚 新婚變網戀 (17:56)

文章日期:2024年04月18日

王丹妮(Louise)與張孝全、鮑起靜、Mauricio Henao等主演,由陳駿霖執導的全英語對白電視劇《Coolie》,經過近5個月拍攝,終於煞青,Louise趕及由多明尼加共和國返港出席金像獎頒獎禮。

Louise收到《Coolie》監製通知,該劇在康城舉行的MIPTV賣片活動中,受買家歡迎,令她期待透過此劇,讓國際觀眾認識自己。完成漫長拍攝之旅後,Louise忍不住的說:「終於可以同另一半Sheldon(羅孝勇)重聚,因為5個月前完婚後才2天,還來不及度蜜月,我便要飛往多明尼加共和國開工,跟囡囡和老公分開兩地,想死我了!」

Louise在3星期前,曾特地返香港拍攝金像獎特刊,趁機陪囡囡玩了兩天,再趕返巴拿馬完成最後拍攝,直至日前才正式回港。她指今次到多明尼加拍劇5個月,是自己有史以來最長一次遠行工作,她非常掛念老公和囡囡:「以前出門做嘢最多3個月之後,就會返香港唞一唞,之後先再去第二度。但今次時間就再耐啲,honeymoon都無就同Sheldon say goodbye 到𠵱家都未見到面,只靠視像變咗網戀,下星期Sheldon有一個禮拜假期可以返香港,我哋終於隔咗5個月之後再見面,所以好期待!」

Louise遇上友善劇組,讓她輕鬆拍攝,又可跟鮑起靜和張孝全偷師演技,Louise大讚男神張孝全:「我哋都比較文靜少少﹑比較怕醜,但係孝全個人非常好,亦都好Humble(謙虛)。拍攝時兩個人感覺都幾有默契 ,我哋嘅場口大部分時間都拍得好順利。現場拍攝團隊入邊嘅女士們,全部畀佢性格同造型迷倒,佢哋仲即刻搞咗個Fans Club,我都係高級會員!」

面對影后級鮑姐,Louise形容興奮多過緊張,自己儼如上了堂演技進修班:「我同鮑姐合作拍攝時,完全見證到乜嘢係『一秒入戲,快靚正』 ,拍攝當下我只係focus努力做好表演,唔記得咗緊張。」

Louise感恩今次參演獲益良多,她說:「煞青party大家都相擁而泣,始終大家唔係喺同一個國家生活,唔知何年何月先有機會再見。 」談到新劇內容,Louise大賣關子亦相當保密,不少朋友和粉絲以為過去5個月她去了旅行,Louise笑言大家誤會了。

(即時娛樂)