Angelababy相隔10年再踏金像紅地氈 鄧麗欣林明禎黑白透視搶鏡

文章日期:2024年04月15日

【明報專訊】金像獎紅地氈星光熠熠,女星大鬥性感,包括鄧麗欣(Stephy)、林明禎、 林熙蕾及周家怡等。Stephy穿黑色大露背透視晚裝,罕有超性感亮相,聯同穿白色露腰透視裝的林明禎一起行紅地氈,十分搶鏡,Stephy說:「我對這條裙一見鍾情,但最初有少少驚,因為好少布,但造型師不斷游說,叫我試穿。都大個女了,咪性感啲囉!已做足安全措施,還跟林明禎互相檢查,十分安心。」

穿白色拖尾長裙的楊穎(Angelababy)表示上次參加金像獎頒獎禮已是2014年,當時下着雨,好難忘,相隔10年再行紅地氈,事前都擔心會落雨,幸好天公作美。她稱返港逗留3日,明(今)天便返回內地,因讀一年級的兒子「小海綿」考試,要陪他溫書,「兒子都驚我,因我會展露最惡嘅一面,希望佢學識守規矩」。提到早前傳被內地封殺,她避談道︰「不如唔好講呢啲。」

劉嘉玲雍容華貴 撐偉仔攞獎

劉嘉玲穿露肩晚裝配拖尾外套雍容華貴,壓軸登場。角逐金像影帝的梁朝偉(偉仔)身在外地未能出席,劉嘉玲否認代表老公攞獎,但睇好偉仔,「我覺得應該係佢囉,唔係咩?其他人會付出100分、200分,佢會付出500分,甚至1000分,為工作好努力、好投入,將所有嘢都放埋一邊,包括我在內,佢嘅敬業樂業精神好值得鼓勵」。許光漢、吳慷仁、馮德倫、柯煒林及魏浚笙亦型爆現身,憑《第八個嫌疑人》首度角逐金像影帝的內地男星大鵬在紅地氈興奮到跳起,動作搞笑兼搶鏡。

(第42屆香港電影金像獎頒獎典禮)

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com