「父女」舞台重逢 姜皓文即興考炎明熹演技

文章日期:2024年04月15日

【明報專訊】炎明熹(Gigi)前晚假九展舉行第二場《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》,父母、好友姚焯菲和森美捧場。Gigi唱《流沙》時突然撥弄鼻樑位置說:「我係咪跌咗少少嘢?」原來眼妝的閃片掉落,她整理時不經意做出鬥雞眼,引得全場大笑。

Gigi邀請無綫劇《青春本我》飾演她爸爸的姜皓文任嘉賓,姜皓文稱看新聞知道「囡囡」拍《還有一艘救生艙》MV時演技大爆發,在鏡頭前話喊就喊,演唱會導演吩咐他上台考驗Gigi演技,即場示範「喜怒哀樂」表情。Gigi自嘲演戲時總是尷尷尬尬,姜皓文笑說:「咁我個女啲喜怒哀樂表情係差唔多嘅,但係佢呢個招牌笑容,真係第二個搵唔到。」Gigi亦考驗「爸爸」演技,姜皓文特意誇大表情搞氣氛。

譚詠麟探班鼓勵

姜皓文大爆拍劇期間叫糖水消夜,Gigi問是否點叫都得,他說是,叫幾多碗都可以。Gigi接着說:「嘩,你哋好有錢呀。」他覺得「囡囡」單純又可愛,令他有點擔心。Gigi送上繡有Black Pa(黑爸)的運動毛巾答謝,姜皓文祝福Gigi,希望她可以紅遍整個宇宙。

譚詠麟未能捧Gigi場,前日綵排時帶果籃探班,之後在社交網發文讚Gigi外形和唱功都是可造之材。Gigi感激譚詠麟支持,給她好多信心。

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com