飲食Quicknote:百變蟹粉菜 大閘蟹膏滿香腴

文章日期:2020年11月07日

【明報專訊】正值品嘗大閘蟹的黃金檔期,多家食肆餐廳紛紛推出大閘蟹套餐和單點菜式,沙田帝逸酒店的中菜餐廳逸軒也不例外,選用江蘇大閘蟹炮製出多道佳餚,教蟹迷十分興奮。套餐供應8道菜,主打蟹粉菜式,先以肉汁豐富的蟹粉小籠包打頭陣,再來滋補的蟹粉白玉燴雪燕(白玉為滑豆腐)和蟹粉扒花膠扒,當然少不了主角清蒸大閘蟹,合共2隻,每隻約4両重,雖然體積較小,幸而蟹膏飽滿,味道甘腴。套餐還有紅糟意瓜炒蚌仁、艇家花膠浸時蔬、水鄉蟹粥等海鮮菜式,以及甜品,其中水蟹粥以時令三點蟹或花蟹烹調,清甜入味。

逸軒另推出10多道單點蟹粉菜式,推介有蟹粉雪糕筒,香甜爽脆可減蟹粉油膩;另有蟹粉白玉煲仔飯,脆口的飯焦配甘香的蟹粉,別有一番風味。

■逸軒

地址:沙田源康街1號 帝逸酒店2樓

查詢:3653 1112

大閘蟹套餐及菜式推廣期:即日至11月15日(須預訂)

相關字詞﹕每日明報-飲食

RELATED