鄧小巧獲女歌手銀獎被封「銀妹」 陳健安奪兩獎激動爆喊 (15:09)

文章日期:2020年01月02日

《2019年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》昨晚(1日)舉行,寰亞唱片勇奪9個獎項,成為頒獎禮大贏家。唱作歌手陳健安(On仔)首次推出個人專輯,即勇奪唱作人金獎,心情激動,由於好兄弟梁釗峰不在港,所以當宣布釗峰歌曲《28天》獲叱咤十大第8位時,On仔為好兄弟未能親身捧奬不值,及後知道自己歌曲《一吻穿越四十六億歲》位列第9位時,更哭了出來,鄧小巧、Nowhere Boys主音Van先後擁抱安慰他。

其後再突然宣布On仔獲唱作人金獎時,On仔激動得說不出話來,他哭著說:「我講唔到嘢!我一直覺得自己係攞亞軍嘅人,但今次我攞A,好似發緊夢,感覺好正。要好多謝幾位好兄弟,記得單飛後有晚一齊飲嘢,有個兄弟搭住我膊頭話,你寫啲歌得㗎,你一定要上台呀,當時我答唔到佢,依家我可以喺呢度多謝佢。最後,我熱愛香港,熱愛生命,希望我可以排除任何恐懼,繼續自由創作,堅持,加油。」

從未想過自己得到叱咤女歌手銀獎的鄧小巧,領獎時哭成淚人,更被公司同事取笑做「銀妹」,她笑說:「我真係好開心好開心!我準備飛去一個小島尋找自己,學習瑜伽,然後計劃今年嘅工作!」首次連奪兩獎的Nowhere Boys,主音Van亦難掩激動,並忍著淚說:「之前5年都係在台下做觀眾,當時諗可能要等到成立10周年至攞到奬。」

寰亞唱片在「2019年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」得到以下獎項:

叱咤樂壇至尊歌曲大獎 : 鄭秀文《我們都是這樣長大的》

專業推介

第三位 Nowhere Boys《致旅途中的我》

第四位 黃淑蔓《Dream My Dreams》

第五位 林海峰《努力奮鬥加油》

第八位 梁釗峰《28天》

第九位 陳健安《一吻穿越四十六億歲》

叱咤樂壇唱作人金獎 — 陳健安

叱咤樂壇女歌手銀獎 — 鄧小巧

叱咤樂壇組合銀獎 — Nowhere Boys

(即時娛樂)