魯文傑演父女情獲讚 王貽興:香港有好多默默耕耘好演員 (20:28)

文章日期:2020年01月16日

由王貽興和劉翁執導的ViuTV劇集《黑市》,屢次成為話題,繼早前的單元故事《碟仙》和《偽善若水》後,昨晚(15日)播出的《上樓》和《詭聲》,再次惹來網民熱話。

昨晚播出的單元找來魯文傑演出,劇情講述魯文傑女兒因意外離世,他和劇中妻子李靜蓮關係疏離。劇中演收音師的魯文傑,對女兒的死感到自責,又懷念和女兒相處點滴,特別是跟女兒玩對講機,以及和女兒有「麥芽糖」約定,情節感人。

魯文傑劇中的父女情令網民感動,紛紛在網上洗版留言,大讚魯文傑演得出色:「真係識得點樣去做戲嘅人,某個大台從來唔會珍惜!」﹑「呢堆綠葉演員先係大台以前啲戲好睇嘅主因,而(依)家走晒先有機會擔正。」

王貽興亦在facebook感謝大家支持,他說:「今次同Sunny搞《黑巿》,最感動咪就係,畀所有人知道,默默耕耘用心付出嘅演員,始終會有被看見被欣賞嘅機會,我地(哋)用好故事,誠意同尊重,畀演員發揮空間,相信佢地(哋)就係咁簡單,感謝媒體,感謝眼睛雪亮嘅觀眾,對於每個未被看見,或者冇後台唔埋堆只憑實力默默付出嘅好演員,讚賞絕對唔嫌多。」

昨晚王貽興亦曾留言:「好多十年冇聯絡嘅朋友仲特登msg(message)我,真係we connect,btw魯文傑哥哥真係演得好好,大家記得親自留言鼓勵吓佢,其實今次呢個project用咗咁多,畀人遺忘或者平時冇咩發揮機會嘅演員,係真心想話畀大家知,除咗成日見到果(嗰)班人之外,香港仲有好多默默耕耘嘅好演員。」

(即時娛樂)