【武漢肺炎】陳展鵬梁嘉琪梁芷珊提醒出外戴口罩防病毒 (17:51)

文章日期:2020年01月28日

新型冠狀病毒肺炎疫情持續擴大,不少藝人在社交平台提醒大家出外時戴口罩自保,包括陳展鵬、梁嘉琪及梁芷珊等;當中陳展鵬上載囡囡小豬比戴口罩的照片,以小朋友角度來分享他的睇法。

陳展鵬說:「小豬比…呼籲大家做足安全措施,出街要做足預防,在非常時期唔好俾(畀)人感染。咁樣做就可以盡快減低感染數字。要做一個好公民,就需要有公民意識。」

梁嘉琪稱:「如無必要就多留家吧 朋友要常相見 但我也要保護你呀 雖然我盡做 但我也不保證我是健康的呀 #不見你一時因想見你一世 #現在出街要補給衛生用品 #係好難買 #買埋眼鏡先 #著多兩件衫保暖 #不能倒下呀 #防禦 #防患於未然 #但都怕防不勝防 #多保重 #口罩口罩口罩。」

梁芷珊則表示:「又提大家,出街要帶(戴)口罩。自己駕車嘅話,可以喺車廂度噴一噴消毒藥水 (酒精稀䆁),車廂地氈就用1:99漂白水噴吓,軚盤就用火酒紙抹抹,仲有車門門把。香港人呢鑊無辜辜,但防疫/抗疫唔可以戇居居! *昨天多處仍買到漂白水,酒精就無晒。」

(即時娛樂)