【重6磅4安士】許芷熒2月2日順利誕B女 自爆曾流很多血 (19:10)

文章日期:2020年02月05日

31歲許芷熒(原名許亦妮)2019年9月與圈外男友Alex結婚,婚後1個月宣布有喜,今日在社交平台報喜女兒「馮寶寶」(Kayli Jane Fung)日前(2月2日)出世,重6磅4安士。她自爆生產過程流了很多血,一家三口影相時她險些暈倒,可能身體仍未復原。

許芷熒留言:「原本想等到回家後才post照片,但我等不了啦 整個生產過程都很好很順利,很輕鬆!馮寶寶在老公,醫生和麻醉師的笑彈下出生,只是醫生告訴我見到BB頭仔時我就開始哭了,聽到kayli Jane出來了大喊我更忍不住流眼淚。那種複雜的心情真的很難形容,明明在肚裏的寶寶,瞬間就活生生的看到,摸到,聽到,聞到 老公已經成為了痴(癡)漢,每分每秒都想要看著(着)BB,半夜護士想拿走BB他也很不捨,但是因為我需要休息,希望快點製造到黃金初乳給BB的關係,晚上只能忍痛暫時分別一段時間。我終於明白為何很多媽媽說初乳/母乳滴滴皆辛苦....就算得只有少少,那種感動的喜悅真的很難形容!不得不讚賞一下老公這個新手爸爸!真的超過了100分!!要照顧我之餘,換片,餵奶,掃風全部一手包辦,而且做得很好 很超班!老公話以後要開始習慣同一時間愛錫(惜)同照顧2個女人,囡囡已經成為咗我嘅情敵 馮寶寶喺開心嘅笑聲中出生,我相信她將來一定會是一個快樂開心寶寶  一定要多謝我老公,佢由醫院房間到手術室到生產過程一直幫我拍video,拍照片。(生產過程只係影住我個樣)我帶(戴)咗手術帽之後佢幫我改咗花名,就係《凍肉鋪(舖)售貨員》 在手術過程,老公知道我緊張,不停講笑氹我開心 遲D(啲)一定要剪條片同大家分享我呢次咁開心,咁奇妙嘅experience!原來生BB都可以笑住嚟生 不過影這一輯BB fresh 48小時相片時嘅時候,因為可能身體未復原,流失左(咗)好多血,休息不足,我影影下(吓)爭啲暈低咗.....不過heavenslove都幫我地(哋)影到新鮮嘅全家幅(福)留念」

(即時娛樂)

相關字詞﹕許芷熒 許亦妮