【朱晨麗讚專業】何廣沛演《大醬園》被活埋 拍完周身痛 (19:24)

文章日期:2020年02月07日

何廣沛與朱晨麗這對緋聞情侶,近日可以在無綫新劇《大醬園》中見到他們的演出,昨晚播出的一集中,見到「楓少」何廣沛慘被活埋,幸得「小滿」朱晨麗發現並救出。何廣沛今日在社交平台分享當日拍攝情況,要彎住腰蹲入坑內數小時,並全身噴上多層蚊怕水,搞到嘴巴赤痛,全身肌肉亦痠痛,不過為求效果好,他認為一切是值得。朱晨麗亦有留言讚賞他「吃得苦中苦方為人上人,專業」。

何廣沛留言:「相信大家睇完尋(噚)晚個(嗰)集《大醬園》,大家都好好奇楓少係咪真係被人活埋左(咗)係(喺)泥土下邊呢?依家就去片俾(畀)大家睇下(吓)背後真實情況。其實場戲係(喺)樹木(林)入面搵左(咗)一條坑道,整左(咗)個容納到一個人既(嘅)木箱,而我就痞喺入邊,再由道具部既(嘅)同事再係(喺)木箱上邊鋪滿泥土。雖然看似舒舒服服,但其實木箱既(嘅)空間有限,我全程都係彎住條腰屈係(喺)入邊,再加上工程繁複,一但我入左(咗)去,就要一直係入邊幾個鐘,直到拍完晒成場戲為止,真係全身既(喺)肌肉都麻痹晒同周身酸(痠)痛;再加上樹木充滿好多爬蟲類嘅動物,所以我全身都噴滿蚊怕水,連個頭都360度噴左(咗)好多層,『那(揦)』到我個嘴都好痛,但起碼拍攝嘅過程,我眼前近距離見到好多螞蟻經過都掉頭走,一切都係值得既(嘅)!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕何廣沛 朱晨麗 大醬園