【細有細做】2萬口罩贈醫護及家屬 阿澤:牙血出埋先爭到 (20:02)

文章日期:2020年02月10日

杜汶澤的網台節目《杜汶澤喱騷》,今日在官網表示向醫護及家屬派發20,000個口罩,首批10,000個已成功運到香港,將會盡快送發出去。《杜汶澤喱騷》在網上留言:「武漢肺炎,嗰啲高官亂咁應對easy!本台力量有限,無辦法令個XX政府全面封關,唯有略盡綿力,向醫護人員同家屬派發口罩,希望可以幫助解決防護裝備唔夠呢個問題......由於貨運問題,口罩需要分兩次送出。第一批一萬個口罩已於今日成功抵港,將會儘(盡)快安排送出俾(畀)有需要嘅醫護及其家屬。而第二批口罩將會等貨到之後再作安排,確實送出日期會喺稍後公布,敬請見諒。明白大家都好需要『2盒thx』,本台都會盡力再搵口罩,希望可以搵到多啲派俾(畀)有需要嘅人!祝醫護平安,祝香港人平安。」

杜汶澤亦在社交平台感慨留言:「望住呢堆貨,我差啲喊咗出嚟......我相信好多香港人同我一樣,由年初一到依家,經歷咗唔知幾多次比(畀)人cut單、現金搶貨、扣關.......我記得第一日我去問人攞貨,一開口就話要一百萬隻,比(畀)人話我痴(黐)線,一路比(畀)人趕走,去到八萬又出唔到境,結果牙血都出埋先爭到兩萬。

成壇嘢,壓力大到好似撈白粉咁,一日唔係親眼見到啲貨,都唔信有貨!我真係有諗過叫口罩廠好似雙獅地球牌四號海洛英咁寫『一帆風順」』四個字響(喺)啲盒上面。試過想放棄,但係見到條街啲人響(喺)度排隊,醫護又話唔夠用,個心好嬲好嬲,所以話比(畀)自己知,一定要搵到,連沮喪都無資格!好彩我啲兄弟夠硬淨,真係班到比(畀)我,結果今日終於收到『第一水』,感恩!

我研究咗好耐,究竟應該點比(畀)人,開頭諗住比(畀)LATESHOW嘅豬友(會員),但係同事過半數反對,認為醫護同家屬係最需要。所以第一批決定先比(畀)佢哋!我亦都聯絡左(咗)一啲本地嘅社福機構,第二批再有會比(畀)老人家同長期病患者。至於豬友,好抱歉,除非有多,先輪到我哋自己人分啦!我唔想響(喺)街派,無得解,希望大家見諒!呢單嘢我唔會就咁算,一定會繼續搵,直至到搵唔到為止。希望兩萬,只係一個開始......人哋大有大做,我哋細有細做,人人做一啲,自己香港自己救!……」

(即時娛樂)

相關字詞﹕杜汶澤 杜汶澤喱騷