【做兄弟嘅嘢】坤哥公開追還錢 胡鴻鈞畀多兩蚊:孝敬你 (23:20)

文章日期:2020年02月10日

吳業坤(坤哥)與胡鴻鈞向來老友鬼鬼,兩人感情更好得可以公開追還錢都唔嬲!今日胡鴻鈞跟一班朋友玩beatbox(節奏口技),坤哥突然混入其中,非常投入的胡鴻鈞就懵然不知;其後,坤哥驚喜現身,胡鴻鈞也來不及反應,其他人則哈哈大笑,場面搞笑。

坤哥把短片上載到社交平台分享,並趁機追胡鴻鈞還$428的外賣錢,他留言:「第一次又剪又拍又去學beatbox 唉 過左(咗)成個月你都未比(畀)番四百二十八蚊外賣錢我 大家乖乖係(喺)屋企既(嘅)時候睇下(吓)解悶啦 #沒身份妒忌 #玩具成熟時 #辛苦晒fatking同senza同美麗 #原片在我Youtube #可唔可以集氣叫佢PayMe」

被追還錢的胡鴻鈞,立即過數給坤哥,並多給$2。他在社交網公開已過數證據,也解釋了為何多給坤哥$2,胡鴻鈞說:「坤哥 多謝你咁錫(惜)住我荷包 淨係食左(咗)我$428 個(嗰)兩蚊 就當係我孝敬你啦 其中一蚊係多謝你驚喜現身 另外一蚊係唔好意思要你專登出個post嚟提我 #你又係嘅嗌野(嘢)食又唔話俾(畀)我知 #搞到我肚住餓咁去迎接你嘅出現 #我埋單梗係無所謂啦 #重點係你知你啦一年都約唔到你一兩次 #難得可以邀你共進餐 #唯有約你2021啦 #你要保重呀」

(即時娛樂)