【武漢肺炎】陳健安宣布演唱會延期:流咗少少眼水 (20:51)

文章日期:2020年02月12日

新型冠状病毒疫情持續蔓延,不少演唱會、舞台劇及粵劇演出先後取消或延期。今日陳健安(On仔)在社交平台貼出公告,原定於本月28日假伊館舉行的「陳健安2020以青春之名演唱會」延期演出,他留言:「呢段時間一直睇住疫情,都未知道演唱會開唔開到,心諗只要有1%可能開到都繼續準備,亦都做咗唔可以如期開到嘅心理準備。直到收到消息一刻,仍然係會唔開心同流咗少少眼水,會喺度諗:『On diet咗三四個月、健身跑步咗五六十幾次、背咗歌詞個幾月、練歌、幾時先可以同大家分享成果...』不過好快,我又諗:『有多啲時間準備,一定一定可以再做得好啲。』無嘢比健康同生命更重要。多謝每位族人嘅支持同關心,希望你哋體諒,有最新消息會盡快通知大家。呢段時間大家專心抗疫,繼續盡做。到時除低口罩,健健康康,見證我嘅第一次。LOVE 本原族 族長上」不少網民留言為On仔打氣。

(即時娛樂)