【王喜有冇得留低?】《頭條新聞》感謝大家支持:在心中 (18:20)

文章日期:2020年02月19日

港台電視節目《頭條新聞》日前播出的一集,王喜有份客串其中環節「驚方訊息」,並化身主持忠勇毅,惹來警務處長(郭嘉銓代行)致函廣播處長梁家榮投訴,令外界關注。商務及經濟發展局長邱騰華,亦敦促港台必須嚴格遵守「香港電台約章」,要準確持平。

今日凌晨《頭條新聞》的facebook專頁道:「睇到大家嘅留言,好想講:多謝大家嘅支持!全部在心中,唔使講嘢,只要你哋畀個手指公我哋,我哋會繼續做好節目,在所不辭!#你哋嘅支持真係好重要 #患難見真情 #今次要好多手指公至夠 #今個星期第二集_thanks。」王喜亦有轉發該帖文,至於王喜會否在第2集再現身,亦是焦點所在。另外,《頭條新聞》主持曾志豪也在facebook留言,呼籲大家若支持《頭條新聞》和言論自由的話,就請致函給商經局、特首辦、港台企業傳訊與及廣播處長。

(即時娛樂)