【竟然係咁...】被意大利靚女店員電暈 黃秋生怕醜臉紅傻笑 (22:11)

文章日期:2020年02月19日

黃秋生孖相識近20年名廚好友張錦祥(Ricky),拍攝ViuTV節目《究竟食咗乜》,早前他們遠赴意大利展開美食之旅,品嘗當地正宗意大利菜。明晚(20日)播出的一集,黃秋生和Ricky來到意大利卡塞塔省行花市,體驗當地聖誕手作市集,而意大利著名的傳統聖誕食物,當然要數Panettone(意大利聖誕傳統蛋糕)莫屬,是家家戶戶過節必食的食品之一。

Ricky見到Panettone十分興奮,不過在旁的秋生,則因為店員太「靚女」,竟然怕醜臉紅,他說:「我淨係見到靚女咋。」他更望著店員傻笑。秋生又害羞地叫隨行翻譯員,轉述給店員聽:「你話畀人哋聽吖嘛﹗唔係以為我做咩喺到笑人哋。」店員聞言隨即冧爆甜笑。秋生還用流利意大利話,向店員表示要購買Panettone,被Ricky和翻譯取笑:「果然有靚女就識講意大利文。」

(即時娛樂)