【警星飯敘】張智霖fb出po被網民洗版大鬧:唔再欣賞你 (12:34)

文章日期:2020年02月24日

張智霖(Chilam)日前出席「警星飯敘」,跟退休警司朱經緯一張合照流出後,連日來遭網民留言攻擊,有歌迷砸爛Chilam的親筆簽名唱片泄憤,太太袁詠儀及兒子張慕童(魔童)亦受牽連。

Chilam昨晚在facebook上載一張鮮花相,並祝大家身體健康,即時引來2千多個留言,有人繼續支持Chilam,可是亦有不滿他撐警行為,留言責備Chilam:「仍期待你能辨別善惡」、「果然係偽人」、「做咩唔拎紮花去醫院探病」、「唔使係(喺)度扮野(嘢)喇,保佑自己先」、「建議張生最近唔好係(喺)Facebook post野(嘢),5G傳播病毒傳得好快,唔想感染X警肺炎」、「免啦,受唔起!不如閣下為貴兒子積多d福仲好啦!走去撐警,這些人的良心唔知去左(咗)邊!我們香港人唔恨一些撐警的偽人的祝福!」、「士生士長的你,香港人有難你竟然揉(撐)X警,唔再欣賞你」、「都唔記得左(咗)follow左(咗)你,我unfollow返thanks」、「本身好鐘意你⋯⋯演唱會都有去⋯⋯依加(家)只剩失望⋯⋯」

相關新聞:張智霖現身警星飯敘累兒子被攻擊 袁詠儀留言為囝囝護航

(即時娛樂)

相關字詞﹕警星飯敘 張智霖