【法證IV】跟海俊傑愈拍愈有默契 李施嬅自爆咀嘴戲有feel (17:57)

文章日期:2020年02月24日

李施嬅及海俊傑日前接受TVB娛樂新聞台主播許文軒訪問,大談二人合作拍攝《法證先鋒IV》及推出合唱歌《二次緣》的感受。

海俊傑大讚施嬅唱歌好聽,「佢對今次錄音好著緊,一早約了上我屋企練歌,將成份歌詞好似劇本咁做晒功課,寫到花晒」。施嬅坦言錄音好緊張,事前去搵幾個老師學唱歌,又叫歌手給她意見,自己亦設計輕重位,可是監製伍樂城卻叫她全部掉走,並幫她搵到另外一把聲音出來唱。

海俊傑表示近20年未曾於TVB拍劇,唱歌會叫施嬅不要太緊張,但拍《法證IV》時換轉對方叫他不用太緊張,可能在內地拍劇多,有時講對白會用了普通話。施嬅笑說:「可能他少拍談情戲,我叫他放鬆些,不要咁緊張,導演都叫他愛我多啲,連他老婆都叫他愛我多些,去年情人節仲叫我哋出去拍拖,之後愈拍愈有默契,最後那場咀嘴戲大家都有感覺。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕李施嬅 海俊傑 許文軒