【阿仔請食檸檬】林芊妤帶隊行山:點知最後迷路… (19:25)

文章日期:2020年03月04日

林芊妤(Coffee)婚後育有一子翟德彥(伯伯),身材依然弗到漏,除了因她本身是瑜伽教練勤於操練,她亦喜歡行山舒展筋骨。近日Coffee帶隊行山,卻發生一段小插曲,她在社交網分享行山照片,並留言「琴(噚)日 捉左(咗)d(啲)朋友同埋侄仔佢地(哋)去行山 諗住舒舒服服行個釣魚翁 點知最後迷路連個山頂都搵唔到 睇黎(嚟)我唔係好適合做帶隊 不過見到好大隻狼狗 凡事都唔好睇表面 雖然大狗睇落好似好得人驚 但其實係好乖好忠心」。

Coffee又分享跟伯伯的生活點滴,今次是被囝囝請食檸檬。她說:「係咁比(畀)個仔拒絕 但明明係自己教佢唔可以俾(畀)人錫(惜)嘴 呢刻嘅感覺真係好矛盾 乜佢唔知道媽咪係超級VIP嚟架(㗎)咩。」話雖如此,但見她跟伯伯的開心互動,也感受到Coffee母子二人的溫馨。

(即時娛樂)