【入廚曬纖腰】煮西餐無難度  湯怡自嘲食相似豬 (22:25)

文章日期:2020年03月09日

湯怡廚藝了得,不僅識整曲奇、菠蘿包,就算炮製西餐也沒有難度;今日她就獨個兒烹調四道菜,而且賣相很不錯呢!湯怡在社交平台分享自己煮的作品,以及她吃得津津有味的照片外,還有一條她慢煮斧頭扒的視頻,亮點卻是她露出的小蠻腰。湯怡留言:「四道菜 加甜品 全部都係我嘅第一次 力已盡 下次可以更好 其實每次煮大餐都好似打仗咁 由晏就(晝)準備到夜晚 不過開心同享受嘅!- 酥皮周打蜆湯 - 黑松露帶子焗啡菇 - 慢煮斧頭扒配薯仔 - 濃蝦蕃(番)茄意粉 - #DoublefromageCheesecake 下次煮咩好?繼續西餐?中餐?」

之後,湯怡自嘲食相似一隻豬,「實不相瞞 我而(依)家同屋企人或者朋友食飯 先會可能食少少肉 呢舊(嚿)骨無人食……但我又唔鍾意浪費食物 見到自己呢個樣 我覺得同後面隻🐽無分別」。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕湯怡 入廚 西餐