【親子樂】偕老公囝囝行山放電 車婉婉爆BBQ行完即瞓 (14:53)

文章日期:2020年03月15日

新型冠狀病毒肺炎持續肆虐全球,在香港仍有新增確診個案,市民盡量留家避炎,但亦有不少父母帶同子女行山,親親大自然「放電」。

車婉婉昨天偕老公Q PaPa和快將3歲的兒子BBQ行山,BBQ身穿印有「#NEED A NAP」字樣的tee,婉婉笑言囝囝自停學以來,因為體內積聚太多「電」而未能釋放,更打亂了囝囝的睡眠時間。

婉婉說:「(囝囝)已經有幾日死頂住無午睡,仲夜瞓𠻹...MaMa真係反晒眼,但係,我哋係會繼續努力嘅,一向強壯嘅BBQ先生每次Hiking都自己行晒全程,可能今(昨)日Q PaPa選擇嘅路線比較進取咗少少,行咗足足兩個幾鐘,到落山嘅時候佢突然叫MaMa抱抱(真係未試過),我真係抱佢唔起,仲要落山,重任當然交比(畀)PaPa啦!抱上身一秒,真係一秒,立即瞓著,首次行到瞓著!堅瞓著,放電成功!」

另外,江若琳和老公蕭唯展(前名:蕭潤邦/Oscar)昨天亦行山,Oscar在ig貼上在山上攬實老婆的合照,並笑稱:「好攰既(嘅)白色情人節快樂。」

(即時娛樂)