【價錢$68】告別棟篤笑網上播 黃子華: 莫待中招才𠺘口 (21:19)

文章日期:2020年03月15日

黃子華於2018年7月舉行告別棟篤笑《金盆𠺘口》,不少粉絲期待他出碟作收藏之用,日前子華就於facebook宣布將以網上版方式播放,首輪公映日期為3月16日至4月8日,定價68元,並指每場網上座位有限,敬請擇日從速,萬勿錯過。

黃子華今日開fb live,並留言「莫待中招才𠺘口」。他進行直播時解釋,為何於這個時候安排在網上播放。黃子華說:「話說吽在瘟疫蔓延時,有日探阿爺,阿爺都吽,冇嘢做,日日蒸口罩,我勸佢好多次話冇用,阿爺話傻嘅,就咁蒸梗係冇用,要加薑葱再爆一爆,好鮮㗎!」之後,他說自己被阿爺問何時出《金盆𠺘口》,「阿爺知道我以往嘅騷,做呢個騷,就下一個騷就會畀大家睇(上一個騷),依家冇下一個騷,咁幾時呢?應該依家?或者…幾時呢?阿強話一定唔係依家,依家唔係好時機出呢個騷,點解呢?乜嘢先係好時機呢?阿強話『等你瀨咗嘢先至出,你瀨咗嘢就多人睇嘛』,真係好多謝阿強,所以我趁未瀨嘢之前嗱嗱聲出。各位,呢個世界乜嘢事都會發生,咁嘅瘟疫都會發生,所以真係『有衫要洗即刻洗,唔好等瀨嘢會冇計』。好喇,祝大家身體健康,多謝支持。」

(即時娛樂)