【新冠肺炎】媽咪擔心人身安全 崔碧珈洛杉磯提前返港 (21:33)

文章日期:2020年03月19日

崔碧珈(Anita)日前在社交平台透露,下周會從美國洛杉磯返港,表明已做好心理準備接受隔離。可是,自上星期美國實施新措施後,崔媽媽見到有人排隊買槍及排華的新聞後,有感當地不安全,於是叫女兒盡快回來,幸好取消下星期機票後,順利購得今晚機票飛返香港。

崔碧珈在網上留言:「自從上星期美國總統特朗普宣布封城,辦公室,餐飲業,娛樂場所,學校,連自動販賣機都要暫停之後,這幾天的洛杉磯變化很大,基本就只有超級市場和便利店可以開門,對於太突如其來嘅宣佈(布),呢度嘅人都開始變得瘋狂,媽咪睇咗新聞關於洛杉磯嘅人排隊買槍,加上不停有排華/辱華嘅新聞,今日早上打俾(畀)我,想我盡快返香港,所以把原定下星期回程機票取消,好好彩買到今晚嘅機票,因為喺香港係同屋企人住嘅關係,所以已經租咗酒店,有晒心理準備徹底進行14天的強制家居隔離,除咗保障自己,亦都係保障別人。大家都要好好保護自己嘅健康,一齊抗疫,社會會好快好起來! #想家 #想香港 #口罩眼鏡手套 #想買雨衣但係搵唔到 #香港早前宣布19號後入境人士需要強制隔離 #美國瞓醒嘅時候睇到呢則新聞已經買唔切機票 #呢幾日洛杉磯實在係變得危險」

【新冠肺炎】崔碧珈下周美國返港:已經做好準備隔離的心

(即時娛樂)

相關字詞﹕新冠肺炎 崔碧珈