【大馬鎖國】阿Sa幫助手剪髮 關智斌手機唱K 陳家樂玩頹廢Look (22:52)

文章日期:2020年03月19日

蔡卓妍(阿Sa)、關智斌(Kenny)及陳家樂等,於馬來西亞拍攝網劇《女法醫JD》,由於當地宣布由3月18日至31日全面限制國民活動,眾人惟有留在酒店休息,並各自搵節目解悶,阿Sa就幫助手剪頭髮,Kenny用手機唱K兼自拍,而陳家樂就留鬚玩頹廢Look。

相關新聞:【大馬鎖國】阿Sa關智斌留酒店休息 霍汶希︰他們很安全

阿Sa留言:「你要對你嘅朋友幾大信任先會比(畀)佢剪你嘅頭髮?!我助手今日叫我同佢剪頭髮,究竟佢係因為真係想剪頭髮,定係驚我悶呢?不過我都不負眾望,設計咗一個劃時代變化萬千嘅髮型俾(畀)佢,你哋睇吓佢幾咁滿意。#原先佢想剪玄彬個髮型 #但係佢實會變圓彬 #所以我決定唔會將佢啲蔭剪到咁短 #可以修飾下佢嘅面形同襯返(番)佢嘅身形 #秘撈 #剪頭髮唔難 #最難係剪完頭髮吸返(番)啲頭髮碎 #再順便消埋毒 #一定乾淨過之前 #今日過得好充實」

(即時娛樂)