【重咗10kg】陳偉成陪大肚老婆增肥 由型男變凸腩大叔 (12:16)

文章日期:2020年03月23日

周秀娜舊愛陳偉成(Avis)日前公布模特兒太太黃藹樂(藝名︰黃樂樂)懷孕喜訊,昨晚他再次更新二人情況,指太太擔心大肚後變肥,於是決定陪她一齊增肥,結果變成大肚腩身形,由型男變成大叔。

陳偉成網上留言:「知道懷孕嘅時候,我老婆太貪靚啦成日驚肥,連食嘢都要就住就住。所以我決定呢10個月裏面唔去做gym,陪佢一齊肥,增磅,每日食四、五餐又食宵夜,開始以為幾個月肥極有個譜,點知真係可以去到好嚴重,我而(依)家已經肥咗10kg,好多衫都已經唔啱着,着咩衫都覺得自己好核突,所以男人都真係要Keep fit,如果唔係真係好容易變大叔。不過我又唔使驚,我相信我兩個月,可以見番我啲腹肌,因為我相信我嘅團隊會幫到我。有冇人想同我一齊兩個月減咗10kg,一齊見證一下由大叔變返型男。 Ps:懷孕真係付出好大,冇藉口對老婆唔好。」

相關新聞:【有喜事】陳偉成公布太太懷孕:好快去旅行買3張機票

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳偉成 黃藹樂 黃樂樂