【完成19天法庭戲】王浩信心力交瘁:有一種抽離感覺 (21:22)

文章日期:2020年03月23日

新冠肺炎全球肆虐,市民減少外出留家避疫,但不少藝人仍要在疫境下開工拍劇,王浩信近日就忙為新劇《踩過界II》開工。已逾3星期沒有在instagram貼相的浩信,昨天貼了2張相,其中一張是他的裸上身肌爆照,原來他拍完了冲涼戲分;劇中演「盲俠」的浩信表示,連續19天的法庭戲終於完成,他說:「對我來講好似完成左(咗)一個好艱鉅(巨)既(嘅)任務!

每日12個鐘頭工作,兩三個鐘頭溫書,其他時間做人基本要做嘅嘢,之後每一日急速流暢嘅陳詞以盲俠嘅姿態為唔同嘅案件提出控辯,每一日完成之後都可以話係心力交瘁,所以每日都同自己講休息好第日再嚟!

從緊張到輕鬆到最後第15日,要開始脫水狀態循環,準備最後一日沖(冲)涼戲,第一日8L水第二日4L,第三日2L...到最後一日有需要先可以飲一啖!在雙重環境底下最後兩日精神上真係有一種抽離嘅感覺...

最後最後將僅餘嘅能量由血液泵到肌肉完成了廠景最後的一場!終於完成...懇請大家恕我長氣,但係我深深體會越(愈)艱辛嘅過程,學到嘅嘢越(愈)多,好似每一場官司,幫每一個受害者,令我體會到公義...大腦吸收知識,一定要在放鬆的情況底下,一緊張就唔入腦...等等...事情好壞都在乎你的角度,但經過時間,一定會過!到最後都要講返句記住支持 #踩過界2,疫情下共勉之!」

(即時娛樂)