【自我隔離】崔碧珈示範男友視角拍攝 學馬明扮天然呆 (17:53)

文章日期:2020年03月25日

崔碧珈(Anita)本月20日由美國返港,下榻尖沙嘴某酒店進行自我隔離14天,連日來也在網上更新進展。今日她就教大家如何拍攝「男友視角」的照片,見到她非常認真,自備反光板又打燈,一度向鏡頭學馬國明扮天然呆。

崔碧珈說:「早晨!我從窗口望出去出邊,今日天氣好好,祝大家有一個愉快上班嘅一天,依家起身準備一人分飾幾角,內容係根據今次政府派發嘅健康資訊,自編自導自演自拍《防疫貼士》俾(畀)大家睇,小小心意希望可以令大家更加關注防疫意識。如果有留意我嘅話會知道我平時好少拍片,希望大家鍾意啦。 PS:圖二係展示俾(畀)大家睇平時所謂嘅男友視覺(角)系(係)點樣拍嘅 圖二會見到電視機上面貼住左(咗)我嘅通告單 圖二亦都會見到我連反光板都帶埋,製作好認真㗎 圖三就係今次嘅拍攝內容 #頭髮蓬鬆凌亂 #我起身開工喇 #多多包涵哈哈 #強制家居隔離 #人人有責 #每人做多少少 #社會會好快回復和諧」

(即時娛樂)

相關字詞﹕自我隔離 崔碧珈