【畫面好有愛】楊思琦曬B仔初生寫真:第一次影靚仔相 (12:18)

文章日期:2020年03月27日

楊思琦上個月在社交網宣布再為人母,B仔「豬豬」在疫境中出世。今日思琦在instagram上載B仔初生寫真照,她更代B仔留言:「我是豬豬,今次mummy帶我去影『寫真』!嘩!係『初生寫真』啊!第一次影靚仔相,勁開心!哈哈,原來有幾個造型添!你哋鍾意邊款多啲?

又有咁多靚姐姐同我着靚衫、扮型仔,幫我開暖氣,打靚燈!個個都錫(惜)晒我,對我好好喔!最驚喜係,原來佢哋仲安排左(咗)一張超舒服的床(牀)俾(畀)我瞓!等我全程可以瞓住覺嚟影相,秉承我豬豬一向『貪睡』的本色,真係好嘆(歎)呀!好多謝攝影師姐姐@theheavenslove的耐心指導,教我擺出唔同嘅瞓覺姿勢嚟影相,張張相我都好鍾意啊!加埋豬豬family的成員一齊陪住我影相實在太開心呢!等我可以留住美好一刻!返去要飲多幾樽奶慶祝先得yeah......」

(即時娛樂)

 

在 Instagram 查看這則貼文

🐷: Thanks for watching💓 我是🐽🐽, 今次mummy帶我去影「寫真」! 嘩!係「初生寫真」📸📸啊! 第一次影靚仔相,勁開心! 哈哈,原來有幾個造型添!你哋鍾意邊款多啲? 又有咁多靚姐姐同我着靚衫、扮型仔,幫我開暖氣,打靚燈!個個都錫晒我,對我好好喔!❤️ 最驚喜係,原來佢哋仲安排左一張超舒服的床俾我瞓!等我全程可以瞓住覺嚟影相,秉承我🐽🐽一向「貪睡」的本色,真係好嘆呀!好多謝攝影師姐姐@theheavenslove的耐心指導,教我擺出唔同嘅瞓覺姿勢嚟影相,張張相我都好鍾意啊! 加埋🐽🐽family的成員一齊陪住我影相實在太開心呢!等我可以留住美好一刻!✌🏻✌🏻🌈🌈🌈🌈 返去要飲多幾樽奶🍼慶祝先得yeah......🥰🥳🤩 #szekikk #楊思琦szeki #楊思琦 #初生寫真 https://www.facebook.com/TheHeavensLove/

SzekiKK(@szekikk)分享的貼文 於 張貼