【新冠肺炎】蘇施黃「教煮蘇應援團」助飲食業渡難關 (21:01)

文章日期:2020年03月28日

新冠肺炎肆虐,市民減少外出及消費,各行業均受影響,不少餐飲食肆更處於水深火熱的地步,甚至關門大吉。轉行做「煮食KOL」的蘇施黃,眼見一間又一間餐廳倒閉,決定成立「教煮蘇應援團」,為飲食業出分力。

她說︰「看著(着)一間又一間的餐廳關閉,目不忍睹,尤其是一些老店、一些做得好的店、一些有心的店😓。前幾天,我打給做餐飲的朋友,逐一問候,個個都話從來未試過咁慘淡。我和他們都一起想有什麼辦法呢?🤔 如何?」

「第1步曲︰教煮蘇撐你系列。如你有做外賣,只要你間鋪(舖)嘅食物係好食,同埋夠『泡』搵我,我會先試。好食嘅...我就免費在我嘅社交媒體推介俾(畀)粉絲同朋友(暫時只推廣外賣)。疫情轉好,大家可以安心出街時,我可以來堂食,好的一樣免費推介👍」

「第2步曲︰教煮蘇大餐系列。就算食物差少少,但有❤️做的,我會分享我的意見甚至教你一兩個『必勝』餸菜🏆,還可命名為『教煮蘇xx』,費用全免😎(有代(待)疫情好轉,可以出街先)。」

「第3步曲︰請留店名、聯絡人及電話在inbox,我會聯絡你們,暫時食住外賣先,疫情轉好會親自來試食👻。今次希望能夠出一點綿力,與餐飲界共渡難關🙌。現正是汰弱留強的時候,希望各位飲食界朋友努力💪。守望相助❤️,愛神愛人。」

(即時娛樂)