【家居隔離生活】關智斌自製海邊單車之旅 軒仔︰興趣小組級演技 (16:21)

文章日期:2020年04月03日

關智斌(Kenny)早前從大馬返港,目前在家裏進行14天強制家居檢疫。Kenny日前穿上一身單車好手服飾,揚言要Full Gear去踩單車﹗

估不到他坐言起身,竟然坐在播放住海邊風景畫面的大電視前,然後又把風扇開着吹住自己扮有海風,幻想自己在海邊的公路上踩單車,非常搞笑﹗

Kenny說︰「 係咪悶悶地(哋)呢?唔緊要!Kenny帶大家睇吓風景😂﹗安座(坐)家中創造自己嘅旅程。隔離期間創造自己嘅風景。所以你話心態咁緊要呢🙂﹗」

Kenny這項家居隔離活動令不少圈中人甘拜下風,張繼聰留言︰「U win﹗」蔡卓妍說︰「喂呀﹗好叻呀你﹗」何珮瑜(Jeana)封Kenny做偶像。張敬軒就取笑他說︰「我真係想讚下(吓)你,屯門良景街坊福利會戲劇興趣小組級嘅演技,影壇清流,荷里(李)活級電腦特效。負離子海風,隔住個mon都聞到浸鹹味。」

另外,Kenny今午再在社交網貼相,相中的他身穿皮褸及戴了黑超,並笑稱:「單車嘅速度感已經滿足唔到我

今晚玩啲刺激啲 #著皮褸=不羈 我覺得係」。

 

(即時娛樂)