【點名讚賞王菀之】毛舜筠女性尊嚴被觸碰 裝巨胸感委屈 (16:34)

文章日期:2020年04月09日

毛舜筠(毛姐)日前接受由何嘉麗主持的ViuTV節目《金像女情》訪問,貴為金像獎影后的毛姐,談及多年來的演藝事業;雖然毛姐演技毋庸置疑,亦有多年演喜劇經驗,不過女演員要做到喜劇效果時,也觸及了她的女性尊嚴。對於不愉快經歷,毛姐最記得當年拍攝電影《情聖》其中一幕,她說:「要我裝40F,首先塞100個胸圍,我唔介意,因為講我妒忌葉子楣,但要我仆倒喺書枱,胸前插晒筆,但筆係會亂嘅,亂咗之後就好多人行埋來,喺我呢個位(胸前)郁吓,我就覺好委屈!好似畀人上下其手侵犯,而且大家眼光都注視我呢度(胸),好唔舒服!」毛姐坦言因為抑壓情緒,當時回家後就爆喊一場。

毛姐於2006年憑《早熟》獲得香港電影金像獎最佳女配角,到前年憑《黃金花》贏影后,她說:「等咗好多年,係唔忿氣,同我一齊出來嘅都攞咗,仲未到我!但演員係好被動,有好劇本都要有好班底,更要個好對手,所以當接拍《黃金花》時,知道做我阿仔嘅角色係好緊要,就高度推薦凌文龍。」毛姐從影多年, 一直重視演員要守時,並要熟讀劇本,她說:「但依家有啲演員嘅新一套諗法,唔需要睇劇本,但呢一套對我個人來說係唔得嘅。」談到現今影壇她看好哪位喜劇演員?毛姐即時想起王菀之,大讚對方有節奏惑,好聰明兼好特別的女仔。」

(即時娛樂)