【武漢解封】胡淽喬為新收養小狗考慮不回港 (21:59)

文章日期:2020年04月09日

KOL 胡淽喬(前名胡心諾,Rainbow)仍然留在武漢,雖然武漢已經解封,她卻未打算回港。

胡淽喬昨天在Instagram上載早前收養的小黑狗「希希」的照片,表示武漢解封後,她立即帶懷疑生病了的小狗去寵物醫院打針及接受身體檢查,結果發現小狗因吃了骨頭致消化不良,於是又屙又嘔。

她說︰「醫生話可能食得太多野(嘢)消化唔到,消化唔到的(啲)骨頭。其實我一直都知狗唔可以食骨頭,但幾乎所有人同我講農村的田園犬可以食骨頭😫,所以訂了狗糧,疫情期間能送貨......希希原本唔怕人,去到醫院好緊張(可能暈車浪?畢竟揸咗一個半鐘頭先到),去到又嘔🤮,照x-ray又嚇到尿尿😭😭😭,心痛死我了!」

有網民問胡淽喬可會帶小狗回港,她卻說︰「她(牠)坐1.5小時車已經暈車浪,又嘔,🤮ummm,我考慮不如自己留係(喺)武漢☺。」

(即時娛樂)