被爆暗撻無綫大隻主播鄭衍峰 馮盈盈:同佢係好朋友 (16:39)

文章日期:2020年04月13日

馮盈盈去年底與醫生男友分手後,已回復單身幾個月,不過有報道指盈盈於公布分手時,同時間跟無綫藝人兼主播鄭衍峰(Leonard)「暗撻」3個月,又指兩人拍拖慶祝除夕,亦有指盈盈在《#後生仔傾吓偈》安排8位小鮮肉玩Speed Dating環節時,她欽點鄭衍峰任其中一位嘉賓。

盈盈回覆《明報》時,否認和鄭衍峰拍拖:「當日其實約了大班朋友去元朗BBQ慶祝除夕,除了我和Leonard負責去超市買食物,還有好幾個朋友一齊由圓方坐車入去,絕對不是二人慶祝除夕,行到那麼遠,是因為不想被人誤會,始終當時情況較敏感,不想影響朋友要上新聞。我和他是好朋友,其實我會結識新朋友,以及跟朋友出街食飯都好正常,我亦對此好坦誠。」

談到感情狀況,盈盈表示抱開放態度:「好多人都有機會的,不過我希望可以慢慢了解清楚他們,好多謝大家關心我,但我都不太心急,想慢慢看清楚先,認識新朋友,希望大家可以給空間我,大家這麼心急,隨時『搞禍』我的著落喇!」

(即時娛樂)