主持15年加國電台節目突結束 李婉華:好突然同難過 (12:50)

文章日期:2020年05月04日

移居加拿大多年的無綫前藝人李婉華,近年為加拿大中文電台主持節目,去年9月有傳她在節目中播放《願榮光歸香港》後,電台收到不少當地華人投訴,更傳李婉華因而被封咪,事後婉華否認「被封咪」,而她在今年初亦開設了自己的YouTube頻道「住加女人」。

婉華在「住加女人」宣布一個壞消息,題為「婉華主持15年電台節目被結束」,婉華說:「我移民溫哥華10幾年,家庭為重,湊仔及做電台節目,好少同世界各地朋友接觸及互動,直至我播『榮光』(《願榮光歸香港》)首歌,得到好大迴響,好多傳聞,話我畀人『滅聲』,又話我冇做電台節目。

我一次過講返現時狀況,其實我做咗15年﹑逢星期一至五下午的節目《小心華之里》,正式喺5月1日結束,一星期五日嘅節目,依家變成一星期一小時節目,當我收到消息後好突然及難過,始終15年感情,唔會一下子放得低,多謝支持我多時嘅聽眾及商戶,仲有一班同事及拍檔,互相支持鼓勵,最開心睇住佢哋成長,不過做人要展望將來,將更多精神時間,做好『住加女人』頻道,希望大家支持我。」

而加拿大中文電台在facebook專頁表示,部分電台節目將會改版,並會重整架構,婉華將於另外2位主持BChiu及阿愷,在周末主持1小時節目《你華點就點》。

(即時娛樂)