【戲院5‧8重開】Cinema City推4K修復《白髮魔女傳》《夜半歌聲》 (17:43)

文章日期:2020年05月05日

今年是「哥哥」張國榮逝世17周年,原本東方影業將兩部哥哥主演、于仁泰執導的電影《白髮魔女傳》及《夜半歌聲》作全新4K修復,安排在4月重登大銀幕,供「哥」迷懷念偶像,可惜因新冠肺炎疫情影響,全港戲院需暫停營業,令電影無法如期公映。今日政府宣布5月8日戲院重開,黄百鳴旗下Cinema City隨即宣布《白髮魔女傳》及《夜半歌聲》分別於5月8及21日上映。

黃百鳴憶起製作《夜半歌聲》的小故事,他表示原本電影的小劇團年輕演員角色韋青,屬意古天樂(古仔)參演:「因為哥哥同時係套戲嘅監製,有個角色覺得好啱古仔,將佢介紹畀我,不過簽晒約,TVB有部劇又想古仔拍,問我可唔可以放期,咁冇辦法啦,賣咗個順水人情畀TVB,最後我哋喺北京搵咗黃磊演韋青,古仔之後就拍《陰陽路》還番部片約。」

相關新聞:【戲院5‧8重開】百老匯安排7部首輪電影放映 

(即時娛樂)