【港版#MeToo】鄧穎芝偕議員陪受害人到警署報案 (14:39)

文章日期:2020年05月12日

鄧穎芝日前公開一名「男教練」跟女生示範武術相片,質疑對方有非禮之嫌,並叫該女生不要啞忍這種行為。今日鄧穎芝就聯同余德寶議員,陪同受害人到沙田警署報案。

鄧穎芝留言:「好消息,今朝我同余德寶議員已經陪同受害人到沙田警署報案,喺度呼籲其他未聯絡我嘅受害人可以盡快聯絡我哋。所有資料一切保密嘅,所以唔好怕,行出嚟一齊指證呢個非禮嘅衰人! P.S 如果你哋唔行出嚟,網上面被公開嘅非禮片段同相片就唔可以作為呈堂證供,就會唔成立。另外,即使你手頭上係冇影片同相片,唔駛(使)怕冇證據,即使只有對話內容同只要被呢個人非禮過都可以報警求助! 多謝余德寶議員同埋風雨蘭嘅社工幫助,希望警方可以盡快緝拿兇徒。 #standupforyourself #womensupportingwomen #feminism #metoo」

相關新聞:【「男教練」疑非禮女生】鄧穎芝籲受害人別啞忍

(即時娛樂)

相關字詞﹕鄧穎芝