【5‧20義賣】容祖兒捐出個人畫作 望幫助基層小朋友學習 (11:25)

文章日期:2020年05月17日

容祖兒日前在社交平台聲稱在「悠長假期」中,畫出了名為「還是我六歲的畫」的系列作品,意想不到有人對這些畫作有興趣,於是捐出來作慈善義賣,希望能夠幫助到基層小朋友學習。

容祖兒留言:「竟然好多好多朋友對我的低B畫有興趣,出乎我意料之外,這世界真的充滿善心。其實點解想將呢批畫作慈善用途?疫情期間知道好多學童都受到學習嘅影響,成日困係(喺)屋企,我亦都知道有些基層家庭嘅小朋友未必有能力購買電腦或者上網學習。我哋好想透過今次嘅義賣,能夠幫助到基層及一些SEN(特殊學習需要)嘅小朋友。除了希望能夠支援到佢地(哋)上網學習嘅需要,我哋仲想透過社區嘅機構開辦多些功課班呀,補習班呀,英文班呀等等⋯希望佢哋可以快啲追番呢一年嘅進度!詳情可以下個星期透過我哋「容祖兒慈善基金」網頁睇到架(㗎)啦!公布網頁開買時間:下星期三20/5下午1:00pm,記住520我愛你喔。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕容祖兒