杜汶澤11月Talk Show加開4場:希望一年做一次 (14:57)

文章日期:2020年05月18日

杜汶澤上星期在社交網公布,將於11月5至6日,在九展舉行兩場杜汶澤《Stand Up Hong Kong 香港企硬》talk show,兩場門票在快達票網站公開發售不到一小時,已經火速售罄,今日阿澤的「喱騷」facebook專頁,公布加場消息,包括11月7日和11月9日兩場夜場,以及11月8日的日場和夜場,合共加開4場。

阿澤在社交網感性留言答謝支持他的朋友,他表示希望有機會一年做一次Talk Show,阿澤寫道:「自從宣布咗開talk show之後,好多有好多年無見嘅舊朋友,都打嚟搵我,的確係一個敘舊嘅好機會。同時亦都可以一次過見晒鍾意自己嘅人,應該會好開心。見到網上有好多觀眾話自己一個人去睇兩場,又有啲成班人因為無相連坐位要買四五個單丁位,令人覺得好感動。亦有話自己行動不便嘅話嚟唔到,其實我哋有輪椅位嘅...

因為所有呢啲事,會令一個演出者,知道落力演出嘅重要性,而亦都因為愛,令我覺得壓力已經唔重要,抵受壓力係成本嘅一部分,正面啲睇,令人更精神!

雖然已經無當自己係娛樂圈嘅一分子,成日強調無做呢行,但係好慶幸我依然係一個演出藝人,一埋位、就上身。今次已經盡曬(晒)力攞場,萬一大家真係買唔到飛,唯有等有機會再做多次,甚至一年做一次。多謝大家支持!」

阿澤老婆田蕊妮也轉發加場消息:「加場喇!加多4場!好似話已經攞盡咗個場d(啲)期喇!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕杜汶澤 加場