3歲BBQ學打拳 車婉婉爆囝囝練習1小時後冇晒電 (22:23)

文章日期:2020年05月21日

車婉婉的3歲兒子BBQ受疫情影響,復課未有期,故婉婉努力為他安排活動。日前,婉婉和丈夫Jonathon David Quinlan就帶BBQ到拳館,婉婉母子二人一齊落場學打拳,Jonathon就坐在一旁等候。

首次學拳的BBQ,由自我保護及出拳動作學起,由最初不懂得如何出拳,到後來跟上教練的節奏,十分叻仔。當婉婉學習時,BBQ就圍住媽媽及教練不停跑,非常搞笑。練習了一小時後,BBQ已見疲態,一副想睡覺的樣子。

婉婉在社交網分享照片及片段,留言︰「停學,各位家長有無D(啲)好提議比(畀)Q MaMa?我有就一定會同大家『些牙(Share)』一下嘅👍🏻,希望呢幾個月都有D(啲)活動比(畀)小朋友,學少少嘢啦!今日親子Boxing日,Q MaMa同BBQ都係首度接觸親子Boxing,好好玩、好開心、好放電、好發洩(泄)、好free...最後好攰喎!正呀!」婉婉透露BBQ離開拳館上車後,在車上以極速5秒入睡。

(即時娛樂)

相關字詞﹕車婉婉