【觀眾發爛渣】舞台劇兩度改期 歐錦棠發火:唔好做廢人 (22:45)

文章日期:2020年05月22日

歐錦棠「劇道場」的舞台劇《香港老馬利》原定2月15日起於上環文娛中心公演6場,受新冠肺炎疫情影響,康文署公布所有演出場地暫時閉館,舞台劇因此延期至5月演出並安排退款或換票。原本今晚(5月22日)是《香港老馬利》延期後公演日期,但因為康文署仍然閉館而未能如期舉行。此劇要再延期至9月17日演出,昨晚阿棠在社交平台公布,定「9月『重光』」。由於第二次因疫情延期,有觀眾未留意改期通知,今晚到會場撲空有怨言。

阿棠發火,在facebook發聲明,內容如下:「原定今晚(5月22日)開始至星期日的舞台劇《香港老馬利》開始因為康文署仍然閉館而未能如期舉行(康文署場地閉館,是政府公布,每日新聞都有睇文字報道)是次已經是第二次因為疫情關係取消演出,我團已經盡最大努力,用電話、電郵、WhatsApp聯絡所有上次受影響而換票的觀眾,今晚仍然到會場而撲空的觀眾,本劇團將不會接受任何投訴!敬請自重!睇新聞!聽電話!睇電郵!唔好做廢人!」

演期一改再改是迫於無奈,但有觀眾為此不滿並投訴,萬斯敏氣得叫對方退票,說:「千祈唔好以為畀咗百幾蚊就可以隨便發爛渣#顧客不一定是對的」阿棠支持斯敏,留言:「#我真係冇娶錯老婆」

(即時娛樂)