【自創「雀仔攻略」】李幸倪湊B過三關 呻湊仔好攰 (17:28)

文章日期:2020年06月03日

李幸倪(Gin Lee)為配合派台歌曲《敢》,近期先後接受多項挑戰,繼踩Roller、學紋身後,日前再挑戰湊仔!今次Gin要化身保母湊B「過三關」,包括餵BB食蛋糕、換尿片及剪頭髮,期間Gin表現雞手鴨腳,即使法寶盡出,BB依然爆喊,難怪她高呼「湊仔好攰」﹗

在接受「敢」湊仔挑戰前,Gin大叫心情緊張,她說:「其實我好鍾意小朋友,不過好耐未湊過,未知表現如何?」當BB出場時,Gin表現興奮,不過BB面對陌生的Gin,似乎不太受落,頻頻擰歪面,又放聲狂喊,Gin不斷出招,又唱兒歌、又扮鬼臉,直至使出自創的「雀仔攻略」即見成效,將BB「融化」拉近距離,她說:「BB一扭計,我就抱佢去睇雀仔,因為好多小朋友都鍾意睇啲郁嘅嘢,例如巴士、車、雀仔,所以呢招『雀仔攻略』係成功嘅。」

縱使成功同BB拉近距離,但Gin在餵食物時竟然「食檸檬」,BB頻頻擰歪面不理會Gin,最終一啖食物都沒有放進口,認真失敗;去到換尿片,當Gin為BB除褲,即傳來BB嚎哭聲,令Gin手忙腳亂,她說:「呢個(指條尿片)究竟係點除㗎?」最後使出渾身解數,勉強成功為BB換片。

完成湊BB挑戰後,Gin表示在眾多的挑戰中,今次是最難的一項,「好攰,如果我將來要湊小朋友,我一定需要full time(全職),因為又要工作,又要湊小朋友,體力上好難應付到」。

(即時娛樂)