【苦中作樂】徐小鳳為慈善化身接線生 唱《人生滿希望》勉勵港人 (13:34)

文章日期:2020年06月05日

已有一段時間沒有亮相幕前的殿堂級女歌手徐小鳳,參與無綫慈善節目《萬眾同心公益金》,昨晚《東張西望》播出小鳳姐拍攝花絮的片段。

久未露面的小鳳姐戴了口罩現身呼籲,盼善長們支持公益金,期間小鳳姐還化身接線生,更妙語連珠:「我唔撳係因為想唞氣。」﹑「你捐咁多錢?真定假呀?佢捐好多,哎呀,收咗線唔記得問佢係邊位。」場面搞笑﹗之後小鳳姐再說:「無論捐幾多錢都好,我哋都會好似剛才咁雀躍。」

小鳳姐透露於疫情期間,她也乖乖洗手及戴口罩,閒時亦下廚煮幾味:「因為唔知做乜好,我覺得自己廚藝進步咗少少。」而小鳳姐受訪時亦難得獻Sing,唱了幾句金曲《人生滿希望》:「看夕陽 滿盼望 人生滿希望 前途在遠方 縱使失望 悲哀化力量。」小鳳姐其後拉低口罩續說:「其實我哋喺度苦中尋樂,請大家支持公益金。」

(即時娛樂)