【會好好照顧老竇】林日曦撰長文悼亡母:你不必再掛心 (17:10)

文章日期:2020年06月06日

「腦細」林日曦丁母憂,今天林日曦在社交網貼了風景照表達哀傷心情,他寫道:「你估我唔知點解你要突然走咗去咩?

你放心啦,呢排我同老豆(竇)勁friend,而且佢開口埋口都係你。問佢想食乜,佢話:『你阿媽鍾意食羊扒..』問佢想去邊,佢又話:『以前同你阿媽會落街散步..』 明明開頭佢叫我決定哂(晒)所有嘢,點知後尾佢諗諗下又會話:『你阿媽鍾意呢張相..』﹑『你阿媽唔鍾意百合..』﹑『你阿媽好怕大煙..』,真係畀佢吹漲..我而(依)家先知道,原來佢係咁深情、咁愛你。

雖然呢排狀況確係麻麻地(哋),撞正我工作最忙,撞正我病病地(哋),但我當呢個考驗係個game,每日打大佬每日過版,其實過過吓又OK。總之我應承你,呢世人我點都會扮返一次乖仔。以後我會照顧好老豆(竇),老豆(竇)都會照顧好我;我同家姐又會互相照應;而且有好多好人用唔同方式陪伴我哋幫助我哋;所以,你不必再掛心。

從來冇親口同你講過呢三個字,而(依)家你畀我喺網上扮下孝順仔啦:『媽,我......』算啦都係太肉麻,下次見到你再親口同你講。係咁。」林日曦之後再留言:「感謝大家,我冇事,只係忍唔住抒發下X up下,我頂得住有餘。」

(即時娛樂)