【34歲生日】王梓軒搞線上派對 林盛斌送「女朋友」賀壽 (17:37)

文章日期:2020年06月09日

王梓軒本月3號34歲生日,日前舉行線上生日會,跟超過10個國家的粉絲朋友互動,並獲好友陳煒隔空送上紅雞蛋,林盛斌(Bob)則搞笑送大禮,Bob說:「梓軒乜都有,只是冇女朋友,我將霏霏(大女林霏兒)交畀佢,做他的女朋友…」

王梓軒開心表示:「我好驚喜,我同事冇話畀我聽,偷偷地聯絡了我幾個好朋友,好多謝王君馨畀個驚喜視頻我,多謝陳煒送了隻手工畫的蛋,話要返香港先可以領取,但最厚禮就是阿Bob,竟然將12歲囡囡交畀我,做我的女朋友,這份禮物令我好窩心,亦都好感激他,我諗排到明年都未輪到我見佢,因為陳國鋒個仔一早已經抽了籤,我會問准他這個競爭對手先。」

王梓軒的生日願望是希望疫情盡快過去,社會經濟復蘇,大家健健康康,而他的事業亦會打開新一頁,「自己會繼續製作一些影視作品,更會開我第一個網店,內有我的專輯及商品賣」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕王梓軒 林盛斌