【經過沉澱靜思反省】許志安復工:重新出發做好自己 (20:18)

文章日期:2020年06月15日

【今晚直擊】停工14個月的許志安,今晚(15日)亮相ViuTV音樂節目《Chill Club》,亦是自去年4月爆出「安心事件」後首度復工。現場有30位傳媒採訪,安仔面對傳媒時雖略為緊張,但他仍面露笑容。安仔先向大家說:「好耐冇見,今日(15日)係寶麗金50周年嘅Special,邀請我嚟唱歌,我以前係正東,屬同系公司,最主要係經過呢段時間,自己沉澱、自己靜思及反省,同埋自己學習,覺得自己成長好多。呢段時間確實有hard time,當我每次面對自己,反問起點喺邊度,盡力向前望,今日呢個時間係好好timing,出嚟去面對自己、去面對社會,呢件事令我未來日子行得更加好,希望可以重新出發做好自己。」

安仔續說:「呢段時間自己多時間陪屋企,知道屋企最重要,要裝備自己最重要,喺屋企陪多啲家人,睇書及做運動,希望可以鍛煉好自己,深深知道自己嚟緊日子點行及點做。今日喺時候出嚟見大家,去承擔我之前講過嘅嘢,要畀段時間自己靜思己過,呢個時間經過年幾,自己裝備好重新出發。」

(即時娛樂)