【入戲院睇《金都》】霍啟剛指政府支援不足 讚業界上下一心 (14:27)

文章日期:2020年06月19日

霍震霆大仔霍啟剛最近頻頻「落區」,關注受疫情影響下的體育界及文化界工作者的生計。啟剛昨天在社交網貼文,他拿着由鄧麗欣和朱栢康主演的《金都》戲票,支持香港電影,啟剛說:「各大電影公司喺疫情期間,受到限聚令影響擔心票房慘淡,都不敢開戲。政府支援唔夠,幸好業界上下一心,十大電影公司破天荒合拍抗疫電影,為業界復工揭開序幕。今(昨)天我獲邀去到拍攝現場探班,見到大家士氣非常高昂,電影只用兩個星期就拍完,預計八月份上映。

今(昨)日電影院線代表同我分享好多睇法,正如我尋(前)日嘅主張,政府應放寬戲院及劇場入座限制,俾(畀)更多觀眾可以入場,帶動票房收入。

其實政府決定放寬限聚令,理應各行各業一視同仁,在此我呼籲政府要更重視本地影視文化,認真為香港電影定位,咁先可以推動我哋香港電影再創高峰!#辛苦各位台前幕後 #向一眾幕後英雄致敬 #大家士氣高昂 #一定可以一齊走出困局」。

(即時娛樂)