【挑戰頭號憎運動】雨僑佗巨肚學瑜伽 上堂過程係… (19:09)

文章日期:2020年06月23日

雨僑現已懷孕8個月,這日她佗住巨肚去做瑜伽,但原來這是她頭號憎的運動,幸好是在她做産檢的診所隔鄰上堂,才令她放心。

雨僑留言:「我最憎就係做運動㗎喇😌 不過我會盡量為咗一個目標push自己多少少,亦都係呢個做人態度,我哋先可以strive for excellence㗎嘛💁🏻‍♀️ 嚟到大直路,我覺得可以做吓我頭號憎嘅瑜伽😊 呢個係懷孕前已經決定咗嘅,但係跟邊間學,都係一個重要考慮,一路都未有定案,直至最近一個月竟然係自己產檢間診所有堂上,有咩安全得過你個醫生就喺隔離房?👏🏻👏🏻 上堂過程非常愉快,係我想要嘅十分溫柔而又push咗我limit少少嗰種。稍為困難少少,靚女導師就會幫我指導我,又會比(畀)空間我回氣 結論:我直頭想直落book晒咁多堂到40週(周)mark晒佢啲期🧡 #你估個個blogger都鍾意做瑜伽 #我講吓護膚品成份(分) #消毒用品化學原理嗰啲㗎咋嘛」

(即時娛樂)

相關字詞﹕雨僑