2歲囝囝興奮狂跳《江南Style》胡杏兒:加少少自創霹靂舞 (16:43)

文章日期:2020年06月24日

胡杏兒日前拍廣告時表示,因疫情關係,在不用開工的日子,多了時間陪兩個兒子,並將兒子有趣搞笑一面拍下跟大家分享。杏兒稱逾2歲的大仔Brendan,最近學識跳Psy的《江南Style》,又識跟拍子兼擺甫士,杏兒笑稱囝囝可能遺傳她的基因。

今午杏兒在instagram上載Brendan在家中跳《江南Style》片段,Brendan跳得好投入,有板有眼,姿勢十足,杏兒細仔Ryan、好友楊潮凱、傅嘉莉和周志文,則在旁做觀眾欣賞,Ryan睇哥哥演出都睇得好專注。

杏兒留言:「Brendan最近嘅最愛,Gangnam Style,佢最鍾意做sexy lady嗰part,再加少少自創嘅霹靂舞,佢應該唔係遺傳咗媽咪,唔通係爹哋,多謝潮凱叔叔,志文叔叔同嘉莉姨姨3個嘅旁述!」鄭秀文、王君馨、楊潮凱和傅嘉莉都留言激讚,其中鄭秀文說:「好猛!好起勁!」

(即時娛樂)